ewesvovvar

Alla inlägg under december 2012

Av Evelina Östlund - 30 december 2012 12:56

Snart slut på 2012. Förra året gjorde jag en liten redovisning över mitt år månad för månad, men det orkar jag inte i år.

2012 har på många sätt varit händelserikt! Både för mig själv och för hundarna. 

Shandi genomförde ett bra MH och kom ut på tävlingsplanen för första gången under DM. 

Jag har under våren kämpat på med KomVux och lyckades hyffsat ändå. Jag har flyttat hem och hemifrån igen. 

2012 har varit ett hemskt år, men samtidigt fantasktiskt! Jag har mött många nya människor som satts tora intryck på mig, som jag kommer bära med mig länge! 


2013 kommer garanterat också bli ett händelserikt år. Det stora målet jag har under året är att komma ut på de officiella tävlingsplanerna iaf i lydnaden med Shandi. 

Jag kommer INTE att sätta mål som LP1 och start i lkl2 osv... 

Mitt mål är att vi SKA tävla och vi SKA ha roligt!! 


2013 blir det året jag (förhoppningsvis) lär mig slappna av och njuta fullt ut!


Allt från mig för den här gången!


// Ewe

Presentation


En riktig hundidiot, hundnörd, hundälskare you name it ända ut i fingerspetsarna! Pluggar för tillfället på KAU. I denna blogg skriver jag om mitt vardagliga liv, allt från skola och jobb till livet ihop med mina fyrbenta vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards